Ήρθε στην επιφάνεια η ..υπόγεια κοροιδία»! Κοινή δήλωση Ν. Νικολόπουλου – Μ. Φιλοπούλου – Δ. Βορίση

Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ και πρώην Υπουργός Νίκος Νικολόπουλος και οι συνεργάτες του δημοτικοί σύμβουλοι Μαρία Φιλοπούλου και Διονύσης Βορίσης, σχετικά με το μείζον θέμα της υπόγειας διέλευσης από τον αστικό ιστό της πόλης της νέας σιδηροδρομικής γραμμή, που με την ολοκλήρωση της θα συνδέσει την Πάτρα με την πρωτεύουσα και όλη την Ελλάδα με μοντέρνα, ταχύτατα ηλεκτρονικά τρένα, δήλωσαν :

«Συμμετέχουμε με όλες μας τις δυνάμεις στον αγώνα που κοντά μισό αιώνα δίνει η Πάτρα και ασφαλώς συμμεριζόμαστε, τις εύλογες ανησυχίες των πολιτών,  για τον τρόπο που θα διέλθει το τρένο από τον Καστελόκαμπο προς και από την Πάτρα. Γνωρίζουμε και υιοθετήσαμε τις θέσεις που έχουν διατυπωθεί μέχρι τώρα . Τα προηγούμενα χρόνια και κατά την πρόσφατη προεκλογική περίοδο έγινε πολλή κουβέντα για την υπογειοποίηση και τις όποιες άλλες πατέντες. Εμείς δεν θα χαϊδέψουμε αυτιά. Δεν συμμετέχουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο για να χαϊδεύουμε αυτιά, αλλά να τραβάμε τα αυτιά της όποιας εξουσίας, της κεντρικής και της τοπικής, όταν αυτές είναι βαρήκοες και κάνουν του κεφαλιού τους. Το πρόβλημα μας απασχολεί και είναι καθολικό το αίτημα μας.   Και δεν είναι αβάσιμο. Απεναντίας και προεκλογικά τονίζαμε ότι αβάσιμη είναι η αισιοδοξία που καλλιεργούσαν οι ηγεμόνες του πολιτικού συστήματος  πως; «όλα θα κυλήσουν σύμφωνα με τα υπεσχημένα». Λυπούμαστε γιατί και με την νέα κυβέρνηση αποδεικνύεται ότι είναι δυσεύρετος ο κοινός νους στους εκάστοτε ενοίκους του Μαξίμου. Δυστυχώς όμως αυτή είναι η πραγματικότητα.  Με βάση την κοινή λογική σήμερα θα έπρεπε να είμαστε ήσυχοι από τις διαβεβαιώσεις που είχαν δοθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση , τον ΟΣΕ και τους όποιους άλλους αρμόδιους παράγοντες.  Εγώ πάντως δεν είμαι.  Εμείς όμως δεν είμαστε. Δεν είμαστε γιατί εμείς δεν αποκρύψαμε ποτέ, ούτε χθες ούτε σήμερα όλες τις αντιφατικές εκδοχές από Κυβερνητικά χείλη. Ήρθε η ώρα της αλήθειας και τώρα πρέπει να μάθουμε αν υπάρχει οριστική μελέτη. Υπάρχει ακριβές, πειστικό χρονοδιάγραμμα;

Είναι «κλειδωμένα» τα λεφτά που απαιτούνται για την εκτέλεση του έργου; Ο Δήμαρχος Κ. Πελετίδης συμμετείχε στον «βομβαρδισμό» με διαβεβαιώσεις του τύπου : «Από το 2008 οι κυβερνήσεις σε συμφωνία με τις τότε δημοτικές αρχές υιοθέτησαν την υπογειοποίηση της γραμμής από την οδό Κανελλοπούλου στα Μποζαίτικα μέχρι τον Άγιο Διονύσιο και τον Άγιο Ανδρέα».

Αλλά οι διαβεβαιώσεις που έδιναν αποδείχθηκαν «φύκια» και όχι «μεταξωτές κορδέλες»

Έλεγαν τότε αλήθεια ή  ψέματα; Ο Υπουργός και ο Δήμαρχος ότι θα φτάσει το τρένο υπογείως μέχρι τον Άγιο Διονύσιο ή ότι η γραμμή θα φτάσει υπόγεια μέχρι το νέο λιμάνι και μάλιστα ότι γραφτήκαμε κα ι στην λίστα του προγράμματος που δίνει τα χρήματα.  Η απόλυτη ταύτιση Σπρίντζη – Πελετίδη μήπως απέπνεε μια καθησυχαστική προεκλογική σκοπιμότητα; Εκτός από την μελέτη του… Περισσού η οποία αναθεωρείται κατά πως βολεύει τις επιδιώξεις του ΚΚΕ. Έχει μήπως παραλάβει ο Δήμαρχος την μελέτη του ΟΣΕ; Υπάρχει ή δεν υπάρχει;

Έγινα όντως συζητήσεις των τεχνικών υπηρεσιών της ΕΡΓΟΣΕ με αυτές του δήμου και όντως έχουν συμφωνήσει; Αν ναι, γιατί δεν ισχύει;»